Hoempage Register Members List Team Members Portal Frequently Asked Questions
B12-Forum
Go to the Main Page Galerie Calendar Treffen Linkliste Database Search

B12-Forum » Willkommen » Support » Störung im Mailversand vom Forum » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Störung im Mailversand vom Forum
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Marcus Hausch Marcus Hausch is a male
Master of Disaster

images/avatars/avatar-536.gif

[meine Galerie]

Registration Date: 06.11.2009
geprüftes Mitglied

Webmaster
B12-Club Spender !
Ich fahre: Nissan B12 E16 Automatik Bj.88
Postleitzahl: 88515

Störung im Mailversand vom Forum Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Es gibt aktuell eine Störung beim Emailversand, leider kann ich mich derzeit nicht darum kümmern, evtl. löst sich das Problem auch wieder von selbst.

Mfg
25.05.2016 15:43 Marcus Hausch is offline Send an Email to Marcus Hausch Homepage of Marcus Hausch Search for Posts by Marcus Hausch Add Marcus Hausch to your Buddy List
Marcus Hausch Marcus Hausch is a male
Master of Disaster

images/avatars/avatar-536.gif

[meine Galerie]

Registration Date: 06.11.2009
geprüftes Mitglied

Webmaster
B12-Club Spender !
Ich fahre: Nissan B12 E16 Automatik Bj.88
Postleitzahl: 88515

Thread Starter Thread Started by Marcus Hausch
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Einige Emailanbieter haben ihre Richtlinien für Mailversand und Weiterleitung geändert, was dazu führte dass Mails vom Forum wegen "Formfehlern" abgelehnt und zurückgeschickt wurden.

Insbesondere GMX Kunden sind betroffen gewesen ( die unzustellbaren Mails gehen an mich als Webmaster zwinker )

Nun sollte alles wie gewohnt funktionieren.
31.05.2016 10:31 Marcus Hausch is offline Send an Email to Marcus Hausch Homepage of Marcus Hausch Search for Posts by Marcus Hausch Add Marcus Hausch to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
B12-Forum » Willkommen » Support » Störung im Mailversand vom Forum

Views heute: 1.121 | Views gestern: 2.108 | Views gesamt: 25.232.256

EuropeForum Software: Burning Board , Developed by WoltLab GmbH || Webspace powered by B12-Club und Spendern|| PHP7 Adaption by C.Zangl || [ Boardregeln ] || || [ Privacy policy ]