Register Members List Team Members Portal Homepage JCC Guestbook Werkstäten Frequently Asked Questions
B12-Club
Go to the Main Page Galerie Calendar Treffen Linkliste Database Search

mobile.de - Deutschlands größter Fahrzeugmarkt

B12-Club » Autoecke » Mein B12 » Nissan RZ-1 swap CA18DET by ARD » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Pages (2): « previous 1 [2] Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Nissan RZ-1 swap CA18DET by ARD
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
memphis 200 memphis 200 is a male

images/avatars/avatar-340.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: B12 CA16DE
Vorname: Riccardo
Postleitzahl: 99880

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Sounds and runs pretty nice perfekt

Do you drive with the CA16 or CA18DE gearbox?

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von memphis 200 am 20.06.2010 um 21:37 verfassten Beitrag.
Sollte dieser Beitrag Ihre Rechte verletzen bitten wir um Benachrichtigung
20.06.2010 21:37 memphis 200 is offline Send an Email to memphis 200 Search for Posts by memphis 200 Add memphis 200 to your Buddy List
Tigroo.t Tigroo.t is a male

images/avatars/avatar-313.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Kub12
Vorname: Thomas
Postleitzahl: F-

Thread Starter Thread Started by Tigroo.t
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

CA18DE gearbox

http://www.sunnycoupe.com
Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Tigroo.t am 20.06.2010 um 22:53 verfassten Beitrag.
20.06.2010 22:53 Tigroo.t is offline Send an Email to Tigroo.t Homepage of Tigroo.t Search for Posts by Tigroo.t Add Tigroo.t to your Buddy List View the MSN Profile for Tigroo.t
sunny ca18de sunny ca18de is a male

images/avatars/avatar-189.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Bluebird T72 1.8 Grand Prix
Vorname: Martin
Postleitzahl: 01109

How much boost are you runnin?

Season 2010 started

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von sunny ca18de am 20.06.2010 um 23:28 verfassten Beitrag.
20.06.2010 23:28 sunny ca18de is offline Send an Email to sunny ca18de Search for Posts by sunny ca18de Add sunny ca18de to your Buddy List Add sunny ca18de to your Contact List

[meine Galerie]

it's run number 7th

Is that what you asked?

new video : http://www.youtube.com/watch?v=RtORq4YDOZU

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Tigroo.t am 20.06.2010 um 23:33 verfassten Beitrag.
20.06.2010 23:33 Tigroo.t is offline Send an Email to Tigroo.t Homepage of Tigroo.t Search for Posts by Tigroo.t Add Tigroo.t to your Buddy List View the MSN Profile for Tigroo.t
sunny ca18de sunny ca18de is a male

images/avatars/avatar-189.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Bluebird T72 1.8 Grand Prix
Vorname: Martin
Postleitzahl: 01109

Ah ok,
you runnin stock 0,7bar.

Try 1bar and you will have much more fun Augenzwinkern
We were runing 1,5bar that was amazing...

Runs great but why the wheels don't spin at shifting to second gear?

Season 2010 started

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von sunny ca18de am 20.06.2010 um 23:39 verfassten Beitrag.
20.06.2010 23:39 sunny ca18de is offline Send an Email to sunny ca18de Search for Posts by sunny ca18de Add sunny ca18de to your Buddy List Add sunny ca18de to your Contact List

[meine Galerie]

yes 0.7 bar smile

'' why the wheels don't spin at shifting to second gear''

mmh ? , i don't now

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Tigroo.t am 21.06.2010 um 00:03 verfassten Beitrag.
21.06.2010 00:03 Tigroo.t is offline Send an Email to Tigroo.t Homepage of Tigroo.t Search for Posts by Tigroo.t Add Tigroo.t to your Buddy List View the MSN Profile for Tigroo.t
Sunnycoupe` Sunnycoupe` is a male

images/avatars/avatar-328.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Nissan Primera P11
Vorname: Jan
Postleitzahl: 01237

Burn out.... großes Grinsen großes Grinsen
Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Sunnycoupe` am 22.06.2010 um 11:50 verfassten Beitrag.
22.06.2010 11:50 Sunnycoupe` is offline Send an Email to Sunnycoupe` Search for Posts by Sunnycoupe` Add Sunnycoupe` to your Buddy List

[meine Galerie]

The engine is Clean now smile

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Tigroo.t am 28.07.2010 um 19:16 verfassten Beitrag.
28.07.2010 19:16 Tigroo.t is offline Send an Email to Tigroo.t Homepage of Tigroo.t Search for Posts by Tigroo.t Add Tigroo.t to your Buddy List View the MSN Profile for Tigroo.t
TeVator TeVator is a male
"Fleißiges Helferlein"

images/avatars/avatar-333.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Sunny B12 1.6 'Baldur'
Vorname: Christian
Postleitzahl: 77723

Very nice! perfekt

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von TeVator am 30.07.2010 um 22:21 verfassten Beitrag.
30.07.2010 22:21 TeVator is offline Send an Email to TeVator Search for Posts by TeVator Add TeVator to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2] Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
B12-Club » Autoecke » Mein B12 » Nissan RZ-1 swap CA18DET by ARD

Views heute: 725 | Views gestern: 1.939 | Views gesamt: 13.377.280

Popup verbergen
Forum Software: Burning Board , Developed by WoltLab GmbH || Webspace powered by Japan Car Classics || [ Boardregeln ] || || [ Privacy policy ]