Register Members List Team Members Portal Homepage JCC Guestbook Werkstäten Frequently Asked Questions
B12-Club
Go to the Main Page Galerie Calendar Treffen Linkliste Database Search

mobile.de - Deutschlands größter Fahrzeugmarkt

B12-Club » Hier steppt der Bär » Laberecke » Nissan Pulsar bei "Pimp my Ride" » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Nissan Pulsar bei "Pimp my Ride"
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
TeVator TeVator is a male
"Fleißiges Helferlein"

images/avatars/avatar-333.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Sunny B12 1.6 'Baldur'
Vorname: Christian
Postleitzahl: 77723

Nissan Pulsar bei "Pimp my Ride" Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Bei der US-Tuning Show "Pimp my Ride" kam vor einiger Zeit auch ein 1988er Nissan Pulsar an die Reihe.
Die Mechaniker konnten mit dem Auto aber nix anfangen, also haben sie ihn kurzerhand gegen einen Mustang getauscht, in den sie dann 20(!) Flachbild-TV eingebaut haben crazy

Das Video mit ausführlicher Vorstellung des Pulsar's kann man sich hier anschauen.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by TeVator: 08.02.2010 19:07.

Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von TeVator am 08.02.2010 um 19:04 verfassten Beitrag.
Sollte dieser Beitrag Ihre Rechte verletzen bitten wir um Benachrichtigung
08.02.2010 19:04 TeVator is offline Send an Email to TeVator Search for Posts by TeVator Add TeVator to your Buddy List
Sunnycoupe` Sunnycoupe` is a male

images/avatars/avatar-328.jpg

[meine Galerie]

Ich fahre: Nissan Primera P11
Vorname: Jan
Postleitzahl: 01237

RE: Nissan Pulsar bei "Pimp my Ride" Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Die Folge is aber schon alt!!!
Der Betreiber vom B12-Club Forum distanziert sich hiermit ausdrücklich durch den von Sunnycoupe` am 08.02.2010 um 21:59 verfassten Beitrag.
Sollte dieser Beitrag Ihre Rechte verletzen bitten wir um Benachrichtigung
08.02.2010 21:59 Sunnycoupe` is offline Send an Email to Sunnycoupe` Search for Posts by Sunnycoupe` Add Sunnycoupe` to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
B12-Club » Hier steppt der Bär » Laberecke » Nissan Pulsar bei "Pimp my Ride"

Views heute: 1.569 | Views gestern: 1.213 | Views gesamt: 13.384.429

Popup verbergen
Forum Software: Burning Board , Developed by WoltLab GmbH || Webspace powered by Japan Car Classics || [ Boardregeln ] || || [ Privacy policy ]